KOREA….Ape yang Menarik????


                                                                     ASSALAMUALAIKUM..

Sape tak kenal dengan Korea?? Kalau idok pergi sane pon still tahu negara tuh popular dengan ape kan… Ape yang aku tulis nih kan is about ape yang 100% aku yang pikir..bukan orang lain yang pikir ok… Dimata aku, Korea negara yang cantik…tambah-tambah ade 4 musim. Suka sampai guling-guling dia punyer musim Spring…

                Kalau korang tanya, ni mesti kes tengok drama OST banyak sangat kan??..A.M jawab…yessss….Yes…Yes..hihihi..first cite aku tengok Winter Sonata…menangis??mane der…( malu nak mengaku).hihihihi… Dan sesungguhnyer haku sangat respect dengan dorang punyer drama sebab kalau filming location dia akan bgtahu kat mane…menarik kan??.. entry lain aku akan share filming location k…

Korea food?? Haruslah suke..kalau idok, takde nyer pergi ulang makan makanan korea kat Dubu-Dubu Mid Valley…tengok diorang makan, berselera sungguh..tuh yang nak try sume.. Next entry banyak lagi aku akan share..bukan sebab aku dah pergi..tapi aku nak pergi..so kene lah wat research dulu kan..alang dah cari, kita share maklumat k..tunggu k..kalau sesape nak share info..amat dialu-alukan… Walaupon Korea disebut-sebut…Malaysia tetap dihati…kan.kan… see you for next entry… ASSALAMUALAIKUM

No comments: