Di Sebalik nama A.M.A.N.D.A M.U.S.A

          Assalamualaikum...

Hujung minggu datang lagi...rasa nya baru jer tulis pasal story Friday Night Project klik sini kalau nak baca. Tetiba hari ni dah pun Friday lagi..Gila cepat kan masa berlalu...Seriuslly masa sangat cepat berlalu..Dah tak lama lagi nak bulan Dec. I have to worry now since I belum book guest house untuk my vacation..hadoii...Habis lah...You know what, i still not plan my full itenary for my vacation next year...Gila kentang...Jap, apesal ke laut China selatan aku merepek nih....

Berbalik pada kisah nama A.M.A.N.D.A M.U.S.A  ... Honestly my name not like the orang putih punyer nama okies... My name is totally Malay name..senang cite islamix lah...But camne boleh keluar nama ni..kan... start when i sign up untuk FB  Klik for sign up FB .. I don't know apa nak letak nama kat FB masa tuh..so i letak Armada Musa....Lama aku pakai pastu tetiba ada Band Armada, hotel nama Armada & kapal Armada... off kos lah bukan aku punyer..Kalo aku punyer bangga tahap ke bulan lah aku ni..So i think i should change may FB name.. So..pikir punyer pikir...dapat lah Amanda Musa..sound lebih lembut..is it?ke aku jer yang perasan??? >_< ??

And why tetiba nak cerita pasal nama aku A.M.A.N.D.A M.U.S.A ?? sebab aku terjumpa ini



dalam senarai nama pilihan anak perempuan.. Seriuslly aku terkejut gila...Honestly, aku lebih selesa orang panggil aku Amanda..tapi kawan dalam FB & blog lah.. My friend Fatihah Zakiyuddin call me like this.hihi..So kepada yang bakal dapat anak perempuan, boleh letak nama ni...free jer xyah bayar kat aku...Aku ikhlas...poyo gile.hahahah....

Trully sorry if sound so gedik or bahasa tunggang langgang.. I'm sains student not sastera...hihihi... Walaupun nama di FB & blog as A.M.A.N.D.A M.U.S.A, i still not forget my real name..don't worry be happy.. terima lah gambar dalam toilet yang paling cun setakat nie... perasan habis...hihihi

                                 Time ni wakil my company ke GLC  bertemu PM...hihihi



 tq for reading...Assalamualaikum  :)

5 comments:

fatihah said...

darling,..im so proud u put my name here..hheheheheh..terpemes kejap u...act..gmbr tngkp kat toilet tu soo nice

Mariam Musa said...

Tihah, hihii..xramai yang panggil camni..so boleh lah letak..hihihi...byk2 gmbr, ini jer yang soooooo nice.hahahhah...gara2 x fotogenic..hihi

Anonymous said...

nama saya x de pn...

hyun ji said...

nama cek x de ke...hehhehe...apa pn nice la pic ni...ni la pic 1st saya dapat dari.......

Mariam Musa said...

nanti den cari :)