Give Away From Etude House

Assalamualaikum..

Last week kan i pergi Etude House. Nak beli BB Cream katanya..Tapi memang dah beli pun.hihi..Dah guna dah pun..excited you know.LOL..Tapi korang mesti pening tengok post aku nih.. Kejap style lain..Jap lagi lain..Sowwi lah yer. aku nih tengah mencari identiti..hihi..
 
Apa yang aku nak bagi korang sebagai tanda penghargaan lah ea..
 
Toner from Etude House. Trial Kit. Dalam ni ada 5 botol toner berharga RM30 ( suke hati aku jer letak harga).hahaha. untuk jenis kulit yang berbeza. Korang boleh share dengan kawan-kawan. Pakai ni boleh lah acting star macam Sandara Park tuh.( model product nie lor).. So ape yang korang perlu buat ialah, just tulis macam kat bawah nih:
 
"Amanda! saya nak ni. Please!"
 
Aku tidak lah sehebat & sefamous Amos Fatin Liyana. But tolong lah join..Jangan buat malu aku okies.hihihi..Aku akan pilih secara rawak. Sape-sape yang terpilih aku akan email . Jangan lupa untuk letak email korang k... Tarikh tutup pada 30 Nov 2012...:)
 
Good luck dan selamat mencuba.. Assalamualaikum :)
 

5 comments:

Azhezha said...

is this international?
halo from Indonesia ;)

Amanda, I want this please :D

really want to try etude toner. some people said its good..

zhe_zha@yahoo.com
sarahazhezha.blogspot.com

Zula Arafah said...
This comment has been removed by the author.
Zula Arafah said...

aku juga dari Indonesia, aku mau ini, please :D

arafahz@yahoo.com

Nazifa M.Zali said...

Amanda, saya nak nie. please!!!^^ *puppy eyes*

nazifazali@gmail.com

http://nazifazali.blogspot.com

Mariam Musa said...

Assalamualaikum..Terima kasih pada semua yang join Give away from Etude. Peraduan dah tamat. Amanda akan email pada pemenang dengan segera. Siapa yang tak berjaya boleh cuba next time yer. tq :)