Kita & wedding :)

                                          Assalamualaikum....

This is my latest wedding event yang aku pergi.  On Sunday hari tuh.. Area Bandar Tun Razak. Turun naik tangga jugak lah nak smpai dekat situ. Public transport. Kuda Putih tidak follow sebab balik kampung..hmmm..

 Before kuar peluh macam mandi.> <..ada orang tak percaya aku jahit sendiri
manik kat lengan baju aku tuh..hihihi

Time sampai kat rumah pengantin too early i think. That why sempat buat macam rumah sendiri..Bergambar Bagai. Alhamdulillah cuaca elok dan tidak hujan. But seriuslly agak kepanasan.

                         Posing cun hilangkan panas ( dari kiri Mira, Ira, Amanda, Ida & Zira)


Tahniah kepada kawan aku yang selamat dah menjadi isteri orang. Tahniah sekali lagi untuk Hidayah & Farhan. Semoga berbahagia selalu.

                       Me dan pengantin perempuan.. Takde gambar dengan pengantin lelaki..sedih


Kepada kawan aku yang berkahwin tapi aku tidak dapat datang, minta maaf sangat-sangat.Semoga berbahagia sampai syurga. Antara yang dah kawen Yani, Azah, Liza & Siti


But the story a.k.a ending of the day sungguh tragis untuk aku dan Cik Fiza. Going to Times Square. Naik turun public transport. Naik turun tangga bergerak. Tapi satu benda pon tak beli. Pastu sampai kat rumah, lif pulak rosak.. Lagi tragis bila balik umah kene naik tangga sampai tingkat 5... Cam nak tercabut lutut ni hah...But good thing is, kitaorang dapat jugak ar makan KFC snack plate.

Moral of the story, ape jua yang buruk berlaku pasti ada datang baik nya. Renung-renungkan dan selamat majukan diri untuk negara..LOL... Mekasih kerana membaca. Assalamualaikum..

5 comments:

fizah zailani said...

Amboiiiii......jadikn ini...pengalaman kite sementara "Single" !!...ko kn mcm x lame lg jer...kn..hihi

fizah zailani said...

Amboiiii..jd kn ni sweet memori antara kite yer...sementara still single ni kn...ko pun mcm x lame lg jer...kn...hihi

Mariam Musa said...

erkk...ada ke aku cakap sementara single ni???opssss

hyun ji said...

hehhehe...sorry la...kuda putih blik kpg sebab ada hal untuk d bincangkn..hehehhe...lps ni kuda putih akn sentiaa berada ngn dear..hehhehe/.....lagi pun hari tu dia jual mahal sangat kn...kuda putih nak ikut...tapi x bagi..x nak a..apa la...hehhehe...so sekarg ni la akibatnya...apa pun brt badan dah turun la kan..hahahaha....cian kat deear...

Mariam Musa said...

siapa kah kuda putih itu???