Kejap A Kejap B

Assalamualaikum :)
 
Yaa...hari ni lain..esok pun lain. Gitu lah blog aku nie. So pada mereka yang mungkin follow, aku nak minta maaf lah yer. Why?because iolls selalu ubah-ubah rupa my blog. Kejap A, kejap lagi B. Niat i baik tau uolls. Nak bagi senang korang baca entry-entry aku nih. I hope my reader boleh bagi comment supaya blog ni dari hari ke hari bertambah baik. Yang terbaru, i dah buang labels yang bahagian atas tuh. I gantikan dengan link disebelah tepi macam ni.

So senang korang nak rujuk entry yang ada unsur-unsur ilmuan disitu. So untuk previous entry pun i gantikan dengan " My Diary Library" macam ni.
Bagi aku, xlah nampak serabut sangat nanti in case kalau terbanyak entry aku kan. Yang Travel link tu still kosong sebab setakat ni aku takde pergi melancong mane-mane kan.
Tak kan aku nak letak yang dah bertahun a.k.a zaman berhingus tuh. Tak sesuai yer uolls. Kalau tahun depan, In Shaa Allah ada plan. Moga perubahan-perubahan yang dilakukan oleh pihak pengurusan beri kebaikan k. ( ceh..lagak cam DIVA pulok). Mohon maaf sekali lagi jika ada salah silap & terkasar bahasa dalam bergurau senda. Ini sahaja untuk kali ini. Chow Chin Chii. Assalamualaikum:)

No comments: