Trip To Korea: Arrival at Incheon Airport, Korea

 Assalamualaikum..
Aku kembali bercerita tantang korea . Semua berkaitan Korea..Kalau tak suka, minta maaflah yer..
********************************************************************.
Dalam kul 4 pagi, kira cam cahaya dah muncul kat ufuk timur gitu. Lampu dibuka sebab masa untuk jamu passanger makan dan isi form ketibaan. Doh mak aku ngantuk gilerr...Duduk kat economi seat memang lah tak bape nak selesa. Nasib baik aku duk tepi tingkap. Leh gak sandar kat situ. Mood nak manggatal takde sebab sebelah aku artis perempuan.hahaha..Kalau artis lelaki???jeng..jeng..jeng.STOP mengarut!!
ladies-ladies jelita Air Asia start bagi kad ketibaan..
WAJIB isi tak kira ko mengantuk or tak, mamai atau tidak dan suka atau tidak. Faham??hihi.. Dan aku sebenarnya malas nak isi.hahaha..Cute tak pen tu? from Hong Kong tau. Ex-boss bagi beberapa tahun yang lalu..hahaha..Ada bau sentimental value uolls.
Dah isi semua, aku tak tahu kenapa aku tak tergerak nak beli makanan dalam flight..kenapa eh?????aku sendiri tak tahu kenapa..Effect nervous ke ape???
dalam around kul 5 pagi cahaya dah makin jelas..
Ya Allah..Cantik nya!!!
Pas di kejutkan kul 4 pagi, langsung takleh nak tidur..jenuh lah paksa mata tidur..Tak jugak mau lelapnya.. Sakit hati disitu...Grrrrrr
Dan masa dah nak sampai tu sebenarnya hari sangat cloudy. Siap macam naik kuda lak bila dia langgar awan. And the end, hanya beberapa meter dari landasan baru boleh nampak landasan tu sahaja..tengok keliling, sangat berkabus...Halamak..That the start why my itenarary tunggang langgang.hahahha..
 Dan setelah 6 jam 15 minit dalam flight.. akhirnya sampaiiii.. Alhamdullilah...
Welcome To Korea!!!!!
Cam tak caya dah jejak kaki kat Korea. The journey begin..nervous lagi.Hahah..Jejak je bumi korea, Air Asia Pilot pasang LAGU NI ...Walaweiii...Up to date punyer Pilot..
This is world class airport ok..I will tell you how to use this airport once you arrive here. But wait for other entry.
TQ for reading :)

TO BE CONTINUED


No comments: