Beauty Talk: For silky touch!..Katanya...

Assalamualaikum!!!
Makin lama, makin slow plak ber-blog. Sorry guys.. I need more topic and new ideas..Auww..Omputih sangat.. Anyway before it too late *walaupun memang late pon nak wish tahniah untuk cute blogger our Yuyu Zulaikha dah selamat jadi permaisuri. Yuyu, i will follow you soon. In- Sha Allah...kihkihkih..
 
Refer to previous weeks, i actually borong barang kecantikan..Haruslah nak cantik. So ini bukan lah review rasanya. But just Beauty Talk.. I did purchased compact powder. Sebab yang beli kat Korea tu finally dah habis tak tinggal kesan... I suka bedak tu sebab boleh feeling-feeling princess uolls..hihi.. Let's talk about my new compact powder baby...!
 
Come with box and suitable for gift :)
 
 
 
Details product. I use Honey No. 9.. For tan skin like me!
 
 
please ignore the background yer girlsss sekalian..hihi
 
I choose Farmasi Brand. tak tahu pon brand nie ok ke tak dengan kata lain " rembat jer". But bila i use this, i feel good. Dia punyer tekstur bedak rasa halus je kat muka. Bau dia, just nice. I don't think ada bau chemical.
 
Come with mirror...Kalau Horror Mirror, cermin berhantu..
 
But what i don't love about this product adalah span dia tu nipis bebenor. I think, bedak tak sempat habis span dah masuk tempat recycle.. saya ganas orang nyer.hikhikhik.. Packaging, i think it nice. Hitam itu menawan.kan kan kan.. Mula-mula i nak pilih Stage, tapi warna yang sesuai dah sold out. yang tinggal cuma yang mahal.huhu..So i just choose Farmasi dan harga dia only RM 32. Murah dan berbaloii!
 
Antara brand yang ada kat HiShop Farmasi, Stage, B.Liv dan macam-macam ada!!!
 
Cuma i don't like the delivery time. Slow. I ni Ratu Online Shopping *peh masuk bakul angkat sendiri plak. I Usually order my jewelry items from China. Order hari Khamis, hari Isnin dah sampai. So fast kan? So i hope this company boleh percepatkan proses penghantaran.
 
So if interested nak try, boleh terus click HiShop. I personally suka Hishop sebab dia selalu bagi voucher and diskaun . I hope Hishop boleh bagi lagi banyakkk voucher..Hmmmm..bestnya...
 
Overall Comment for this product : Highly recommended
 
Ok, our beauty talk stop disini dulu k..Next time, kita talk-talk lagi k...tata :)
 
 

No comments: