Time for VOIR Warehouse Sale

                     Assalamualaikum......

Ramai yang baru dapat gaji kan..(kecuali aku).. so aku nak share latest VOIR Warehouse Sale.
Lokasi nya adalah dekat

Located at Lot 1878, Jalan KPB 9, Kawasan Perindustrian Kg Baru Balak, Off Jalan Balakong, Seri Kembangan, Selangor (10am until 7pm).
Bila ????  8 Nov - 18 Nov 2012. Mungkin ada yang tak tahu ape yang dia jual kan. ( aku lah tuh).



Dia ada kasut, baju, pakaian lelaki & baju kanak-kanak..  Antara jenama yang terlibat Soda, Voir dan lain.  So moh ler ramai- ramai kita pergi serbu. Aku pon nak pergi jugak...

Lagi satu nak bagitahu pasal harga.. Dia cakap harga start dari RM 1..gempaq tuh..so aper lagi...Set the date... See you there.. but sesiapa yang tak minat dengan VOIR Warehouse Sale ni, boleh pergi kat http://www.offerstation.com untuk tengok mana info-info meletop.. Just prepare the money...hihihi......

Tq sebab sudi membaca entry aku & Selamat membeli belah.... Assalamualaikum

No comments: